Wymiana po Wypadku

Jaki fotelik zostanie wymieniony na nowy?

Usługa Wymiana po Wypadku polega na wymianie fotelika Maxi-Cosi biorącego udział w kolizji lub wypadku na zupełnie nowy, aby Twoje dziecko mogło znowu podróżować bezpiecznie. Nasz dział Obsługi Klienta po zapoznaniu się z Twoim zgłoszeniem i przesłanymi dokumentami podejmie decyzję czy Twój powypadkowy fotelik zostanie wymieniony na nowy. Przeczytaj regulamin usługi Wymiana po Wypadku

Jakie dokumenty należy przesłać?

Jeśli chcesz zgłosić się do programu SWAP wymiany fotelika powypadkowego na nowy, prześlij do nas poniższe dokumenty:

• wypełniony formularz zgłoszeniowy – skontaktuj się z nami

• kopię dowodu zakupu fotelika

• kopię notatki sporządzonej przez Policję na miejscu zdarzenia drogowego 

• dokumentację zdjęciową z miejsca zdarzenia drogowego

• dokumentację zdjęciową przedstawiającą ogólny wygląd, stan fotelika samochodowego,

• dokument wydany przez ubezpieczyciela, że odszkodowanie za zniszczenia spowodowane zdarzeniem drogowym, nie obejmują odszkodowania za zniszczony Fotelik.

Szczegółowy opis potrzebnych dokumentów znajdziesz w Regulaminie usługi Wymiana po Wypadku

Co otrzymasz?

Nowy fotelik samochodowy z bezpłatną dostawą

Jak zgłosić się do programu?

Po prostu skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta