Jesteśmy tu po to, by ci pomóc!

Testuj nasze produkty przez 100 dni w swoim własnym domu
Chcemy zapewnić Ci komfort i pewność, że kupujesz właściwy produkt, również w przypadku, gdy nie masz okazji, aby wypróbować go przed zakupem.
Kupując produkt Maxi-Cosi na naszej stronie internetowej, możesz przetestować go przez 100 dni. Umożliwia to obejrzenie, dotknięcie i pełne poznanie produktu w komforcie własnego domu. Jeśli nie będzie spełniać Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić pod następującymi warunkami:
- Zwracany produkt musi być w nienaruszonym stanie, bez uszkodzeń, w oryginalnym opakowaniu, by zapobiec uszkodzeniom podczas transportu.
- Produkt musi posiadać nienaruszone wszystkie oryginalne etykiety, podręcznik użytkownika, dokumenty gwarancyjne, opakowanie i wszelkie inne oznaczenia.
- Produkt może być używany tylko w domu, z wyjątkiem fotelików samochodowych, które można przetestować w samochodzie w celu dopasowania.
- W przypadku gdy produkt jest wyraźnie uszkodzony lub ma oznaki użytkowania po dostarczeniu do Maxi-Cosi, zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zwrotu lub częściowego zwrotu środków.
W razie otrzymania nieprawidłowego produktu, uszkodzonego lub bez oryginalnego opakowania, albo w przypadku, gdy Twoje zamówienie jest starsze niż 100 dni, prosimy skontaktować się z działem obsługi klienta.

Zespół wsparcia
Co więcej, nasze zespoły ds. obsługi klienta będą dostępne, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania i pomóc w nawigacji po naszych produktach, aby znaleźć idealne rozwiązanie dla Twojej rodziny.
Postępujemy zgodnie z instrukcjami, aby pozostać w domu i tam kontynuować naszą pracę. Jeśli potrzebujesz naszego wsparcia, odwiedź naszą stronę internetową, aby z nami porozmawiać, wypełnij nasz formularz kontaktowy lub skontaktuj się z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych.