Jak włączyć/wyłączyć lampkę wskaźnika lub podświetlenie kamerki See Maxi-Cosi?
Otwórz aplikację Maxi-Cosi Connected Home i przejdź do menu Ustawienia > Wyłącz stan, a następnie
naciśnij ikonę znajdującą się w prawym górnym rogu i wybierz kolejno Podstawowe ustawienia funkcji > Wyłącz wskaźnik stanu/podświetlenie. Więcej informacji na temat funkcjonalności kamerki See można znaleźć w jej instrukcji obsługi.
Co zrobić, jeśli telefon komórkowy nie odbiera powiadomień push?
Sprawdź, czy telefon zezwala aplikacji Maxi-Cosi Connected Home na obsługę powiadomień push. Następnie przejdź do sekcji ustawień i kliknij Centrum wiadomości, po czym kliknij przycisk Włącz powiadomienia znajdujący się w prawym górnym rogu. Sprawdź także Ustawienia powiadomień, jeśli był włączony Harmonogram funkcji Nie przeszkadzać. Jeśli telefon komórkowy i urządzenie zezwalają aplikacji Maxi-Cosi Connected Home na obsługę powiadomień push, ale nie otrzymujesz żadnych powiadomień, sprawdź, czy w centrum powiadomień aplikacji znajdują się nowe wiadomości z powiadomieniami.
Jak blokować powiadomienia przez określony czas?
Otwórz aplikację Maxi-Cosi Connected Home i przejdź do menu Ustawienia > Powiadomienia aplikacji. Możesz także przejść do Centrum wiadomości i wybrać ikonę koła zębatego widoczną w prawym górnym rogu. Na wyświetlonej stronie Ustawienia powiadomień naciśnij Harmonogram funkcji Nie przeszkadzać. Jeśli ustawiasz harmonogram po raz pierwszy, musisz dodać produkt Maxi-Cosi Connected Home, dla którego zamierzasz aktywować tę funkcję.
Jak usunąć powiązanie produktu Maxi-Cosi Connected Home z kontem w aplikacji?
Naciśnij produkt Maxi-Cosi Connected Home na liście urządzenia, aby otworzyć panel sterowania, a następnie naciśnij przycisk widoczny w prawym górnym rogu w celu wyświetlenia strony edycji. Usuń Urządzenie, aby usunąć produkt Maxi-Cosi Connected Home z listy. Spowoduje to anulowanie wszystkich ustawień automatyzacji i scen włączanych naciśnięciem skojarzonych z produktem. W celu usunięcia urządzenia z listy można także włączyć w nim tryb parowania sieciowego.
Co zrobić, gdy kamerka See przejdzie do trybu offline?
Jeśli kamerka See przechodzi w tryb offline, sprawdź, czy router nie został wyłączony lub odłączony od Internetu. Jeśli połączenie internetowe routera zostało zerwane, przywrócenie trybu online może chwilę potrwać. Poczekaj dwie minuty. Sprawdź, czy router nie został wymieniony lub nie nastąpiła zmiana hasła do sieci Wi-Fi. Jeśli tak, usuń kamerkę See z listy, a następnie dodaj ją ponownie do sieci. Sprawdź, czy została zainstalowana najnowsza wersja oprogramowania. Możesz to sprawdzić w aplikacji, wybierając menu Strona główna i naciskając kolejno ikonę urządzenia, przycisk u góry po prawej stronie i polecenie Sprawdź dostępność aktualizacji oprogramowania.
Kamerka See przechodzi do trybu offline po pewnym czasie jej używania, ale zresetowanie routera lub ponowne połączenie kamerki z siecią przywraca jej normalne działanie. Oznacza to, że router jest przeciążony po długim czasie intensywnego używania i należy go wymienić na urządzenie o wyższych parametrach.
Jeśli po wypróbowaniu rozwiązań opisanych powyżej kamerka See nadal nie łączy się z Internetem, umieść ją w zasięgu silnego, stabilnego sygnału internetowego i ponownie podłącz do sieci.
Czy kamerka See automatycznie łączy się z siecią, gdy zostanie przywrócone zasilanie po okresie jego wyłączenia?
Jeśli kamerka See przełączy się na tryb offline wskutek przerwy w zasilaniu lub rozłączenia z siecią, będzie mogła automatycznie ponownie połączyć się z Internetem, gdy tylko łączność zostanie przywrócona. Jeśli kamerka See nie może ponownie połączyć się z Internetem, może to oznaczać, że masz w domu zbyt wiele urządzeń korzystających z połączenia internetowego, których wymagania przekraczają przepustowość routera (do standardowej sieci domowej można z reguły podłączyć mniej niż 10 urządzeń). Inną możliwością jest niestabilna jakość domowej sieci. W takim przypadku kamerka See połączy się ponownie z Internetem po przywróceniu normalnego działania sieci.
Dlaczego nie mogę połączyć kamerki See z telefonem?
W razie problemów z dodaniem kamerki See do aplikacji Maxi-Cosi Connected Home sprawdź, czy:
- Nazwa sieci Wi-Fi jest prosta i krótka oraz nie zawiera żadnych znaków alfabetów azjatyckich ani specjalnych.
- Zasięg skanowania został prawidłowo ustawiony.
- Obiektyw kamery działa prawidłowo (obraz nie jest nieostry) i skanuje kody QR.
- Nazwa konta i hasło do sieci Wi-Fi zostały prawidłowo wpisane.
- Kamera jest podłączona do sieci 2,4 GHz.
Jeśli po wykonaniu tych kroków kamerka See nadal nie łączy się z siecią, skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy dotyczącej ID aplikacji.
Dlaczego nie działa alarm funkcji wykrywania ruchu?
Otwórz aplikację Maxi-Cosi Connected Home i naciśnij kamerkę See. Naciśnij ustawienia wykrywania ruchu i wybierz wymaganą czułość wykrywania. System w telefonie komórkowym automatycznie wyłącza alarm i powiadomienia push aplikacji.
Jak włączyć w kamerze funkcję wykrywania ruchu i ustawić czułość?
Otwórz aplikację Maxi-Cosi Connected Home i kliknij przycisk ustawień wykrywania ruchu, a następnie sprawdź czułość wykrywania ruchu. Jeśli funkcja wykrywania ruchu często działa z opóźnieniem i nie wychwytuje poruszających się obiektów, oznacza to, że jakość sieci w Twoim domu jest słaba lub występuje duże opóźnienie w łączności z serwerem chmurowym. Jeśli to nie pomoże, zalecamy usunięcie kamerki See z listy i jej ponowne dodanie w aplikacji. Występują następujące różnice między dużą, średnią i małą czułością alarmu:
Duża czułość: kamera wykrywa poruszający się obiekt i tak długo, jak obiekt ten będzie się chociaż w minimalnym stopniu trząsł, zostanie wyemitowany alarm.
Średnia czułość: kamera wykrywa, że wyraźnie widoczny obiekt porusza się i włącza alarm przy większym ruchu obiektu.
Mała czułość: kamera wykrywa, że wyraźnie widoczny obiekt porusza się i włącza alarm, gdy obiekt poruszy się w sposób znaczący.
Jak działa tryb prywatności w kamerce See?
Po włączeniu trybu prywatności kamerki zostanie aktywowany tryb czuwania. W tym stanie wszystkie funkcje kamerki zostają zawieszone, aż użytkownik ręcznie wyłączy tryb prywatności.
Czy inteligentną kamerę można powiązać z dwoma telefonami komórkowymi?
Nie. Można natomiast udostępniać inteligentną kamerkę innym osobom za pomocą funkcji „dom” lub „udostępnij”.
Jak korzystać z pamięci chmurowej do obsługi wideo?
Otwórz aplikację Maxi-Cosi Connected Home i przejdź do menu Wybierz mnie > Polecane, aby otworzyć stronę Polecane. Następnie naciśnij Pamięć chmurowa dla kamer i kup tę usługę.
Aby kupić tę usługę, musisz dodać kamerkę See do aplikacji. Następnie urządzenie będzie szyfrować dane wideo i przekazywać je do serwera w chmurze. Filmy przekazane wcześniej do chmury można wyświetlać w dowolnym momencie. Uwaga: nie można pobierać wideo przekazanych do chmury.
Jak włączać/wyłączać w kamerze funkcję wykrywania ruchu, gdy jest to potrzebne?
Otwórz aplikację Maxi-Cosi Connected Home i przejdź na jej stronę ustawień. Znajdź opcję „Ustawienia alarmu wykrywania ruchu” (nazwa tej funkcji będzie się nieznacznie różnić w zależności od urządzenia).
Na stronie „Ustawienia alarmu wykrywania ruchu” znajdziesz opcję „harmonogram funkcji alarmu”.
Możesz włączyć/wyłączyć funkcję wykrywania ruchu kamery. Możesz także włączać/wyłączać w kamerze funkcję wykrywania ruchu w wybranym przez siebie momencie poprzez dodanie metody automatyzacji. (Jeśli kamera nie zostanie znaleziona w automatyzacji, kliknij, aby zapoznać się z procesem rozwiązywania problemów)
Czy używanie produktów Maxi-Cosi Connected Home w pokoju dziecięcym stwarza zagrożenie ze względu na oddziaływanie fal Wi-Fi?
Nie ma żadnych przeciwwskazań do używania produktów Maxi-Cosi Connected Home w pokoju dziecięcym — zarówno osobno, jak i wszystkich jednocześnie. Wszystkie nasze produkty spełniają wymogi restrykcyjnych unijnych norm w zakresie bezpieczeństwa dzieci i dorosłych.
Czy kamerka See może działać na baterie?
Nie, kamerka See wymaga podłączenia do źródła zasilania.
Czy kamerki See można używać bez aplikacji?
Nie, do obsługi kamerki See konieczna jest aplikacja.
Czy mogę mieć dostęp do obrazu z kamerki z pokoju dziecięcego, nawet gdy jestem poza domem?
Możesz wyświetlać obraz z kamerki bez względu na to, gdzie się znajdujesz, o ile kamerka See jest podłączona do domowej sieci Wi-Fi i telefon ma połączenie z Internetem (za pośrednictwem innej sieci Wi-Fi lub danych komórkowych).
Czy otrzymam powiadomienie na telefon, jeżeli coś wydarzy się w pokoju dziecka?
Możesz skonfigurować funkcję powiadamiania w ustawieniach aplikacji i w ustawieniach kamerki, aby otrzymywać powiadomienia, gdy kamerka wykryje zmiany w pokoju dziecka. Możesz także określić typ alertu, który chcesz otrzymywać.
Czy istnieje ograniczenie liczby kamerek See, które można połączyć z aplikacją Maxi-Cosi Connected Home?
Nie ma takiego ograniczenia, jednak zalecamy łączenie z aplikacją Maxi-Cosi Connected Home maksymalnie 6 kamerek jednocześnie, aby nie spowalniać pracy routera Wi-Fi.
Jak duże przybliżenie cyfrowe ma kamerka See?
Kamerka See obsługuje czterokrotne przybliżenie.
Jak duży przybliżenie optyczne ma kamerka See?
Kamerka See obsługuje czterokrotne przybliżenie.